قرعه کشی جدید اکسپرس انتری کانادا

قرعه کشی جدید اکسپرس انتری کانادا

قرعه کشی جدید اکسپرس انتری کانادا

قرعه کشی جدید اکسپرس اینتری کانادا اطلاعات و شرایط

قرعه کشی جدید انتاریو

 جدیدترین قرعه کشی استان انتاریو مربوط به زیر گروه Human Capital Priority  در تاریخ 22 فوریه برگذار شد . امتیاز این دراو 455 تا 600 بود .

انتاریو از 773 نامزد اکسپرس انتری که در مشاغل مورد نیاز استان انتاریو  کار می کردند دعوت کرد تا برای نامینشن استانی درخواست دهند.

برنامه کاندیدای مهاجرت انتاریو (OINP) از کاندیداهایی دعوت کرد که ممکن است واجد شرایط استریم و روش اولویت‌های سرمایه انسانی اکسپرس اینتری (HCP) باشند. این نامزدها باید در سیستم اکسپرس انتری دارای امتیاز سیستم رتبه بندی جامع (CRS) بین 455 تا 600 باشند.

حداکثر امتیاز  600، بیشترین امتیازی است که داوطلبان اکسپرس انتری می توانند بدون نامینشن استانی کسب کنند. قبل از این قرعه کشی، نامزدهایی که امتیاز CRS آنها از حداکثر امتیاز بالاتر بوده، واجد شرایط درخواست برای نامزدی نخواهند بود.

انتاریو از کاندیداهایی دعوت کرد که بین تاریخ های 22 فوریه 2021 تا 29 آوریل 2021 یک پروفایل اکسپرس اینتری ایجاد کرده بودند. برای واجد شرایط بودن برای نامینیشن، کاندیداها به حداقل یک سال تجربه کاری در مشاغل با NOCهای ذیل، نیاز دارند.

  1. NOC 0114 - سایر مدیران خدمات اداری
  2. NOC 0122 - بانکداری، اعتبار و سایر مدیران سرمایه گذاری
  3. NOC 0124 - مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی
  4. NOC 0125 - سایر مدیران خدمات تجاری
  5. NOC 0211 - مدیران مهندسی
  6. NOC 0311 - مدیران در مراقبت های بهداشتی
  7. NOC 0601 - مدیران فروش شرکتی
  8. NOC 0631 - مدیران رستوران و خدمات غذا
  9. NOC 0711 - مدیران ساخت و ساز
  10. NOC 0731 - مدیران در حمل و نقل
  11. NOC 0911 - مدیران تولید
  12. NOC 1121 - متخصصان منابع انسانی
  13. NOC 1122 - مشاغل حرفه ای در مشاوره مدیریت کسب و کار
  14. NOC 2161 - ریاضیدانان، آماردانان
  15. NOC 3012 - پرستاران ثبت شده و پرستاران روانپزشکی ثبت شده
  16. NOC 3211 - تکنسین های آزمایشگاه های پزشکی
  17. NOC 3231 - بینایی سنجی
  18. NOC 3233 - پرستاران عملی دارای مجوز

کسانی که دعوتنامه دریافت کردند، 45 روز فرصت دارند تا درخواست خود را برای برنامه استانی انتاریو (PNP) ارسال کنند.

 

نامزدهای انتاریو با امتیاز بالا اکنون می توانند درخواست دهند

کانادا از سپتامبر 2021 قرعه کشی اکسپرس انتری را برای هیچکس به جز نامزدهای PNP برگزار نکرده است. شان فریزر، وزیر مهاجرت، تاریخ دقیقی در مورد زمان از سرگیری کاندیداهای کلاس تجربه کانادایی (CEC) و برنامه کارگران ماهر فدرال (FSWP) اعلام نکرده است. اما اخیراً به مدیران و رهبران بازرگانی و تجاری گفته است که در "آینده نزدیک" این قرعه کشی انجام خواهد گرفت.

از آن زمان تاکنون، فقط نامزدهای PNP دعوت شده اند. در تمام سال 2021، کاندیداهای اکسپرس انتری در انتاریو با امتیازات بیش از 467 برای درخواست نامزدی دعوت نشدند. در نتیجه، برخی از کاندیداها در تلاش بودند تا امتیازات خود را در قرعه کشی ها، کاهش دهند تا بتوانند از انتاریو، نامینیشن دریافت کنند.

طبق برنامه جدید سطوح مهاجرت در 2022-2024، کانادا انتظار دارد امسال 83500 مهاجر را از طریق هر دو دسته اکسپرس انتری و PNP وارد کند. اهداف جدید بیشتر از آن چیزی است که دولت پیش بینی کرده بود : به این ترتیب، 81500 مهاجر PNP برای سال 2022 و 83000 مهاجر برای سال 2023 ورود خواهند داشت.

این بزرگ‌ترین قرعه‌کشی HCP انتاریو در سال است و بیشترین طیف امتیازات واجد شرایط اکسپرس اینتری را دارد. تفاوت 145 امتیازی بین حداقل امتیاز 455 و حداکثر 600 وجود دارد. بیشترین قرعه کشی انتاریو در 27 ژانویه بود، زمانی که استان از 1032 نامزد Skilled Trades Stream دعوت کرد، روش دیگر از اکسپرس اینتری.

pnp کانادا

فایده داشتن PNP چیست؟

PNP ها به استان های کانادا این امکان را می دهند که از کاندیداهای مهاجرتی دعوت کنند که نیازهای بازار کار منطقه ای آنها را برآورده می کنند.

کاندیداهای اکسپرس انتری که نامزدی استانی دریافت می‌کنند، به طور موثر تضمین می‌شوند که یک دعوتنامه برای درخواست (ITA) برای اقامت دائم کانادا دریافت کنند. با نامزدی استانی، کاندیداها 600 امتیاز سیستم رتبه بندی جامع (CRS) به امتیاز پایه خود اضافه می کنند که برای دریافت ITA در قرعه کشی اکسپرس انتری بعدی کافی است.

اکسپرس انتری

درباره اکسپرس اینتری

اکسپرس انتری یک سیستم مدیریت برنامه است که به افراد اجازه می دهد برای اقامت دائم به طور مستقیم به اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) درخواست دهند. این خود یک برنامه مهاجرت نیست، اما برنامه های کاربردی برای برنامه کارگر ماهر فدرال، کلاس تجربه کانادایی، و برنامه تجارت ماهر فدرال را مدیریت می کند.

اگر برای یک یا چند مورد از این برنامه ها واجد شرایط هستید، می توانید یک پروفایل اکسپرس اینتری ایجاد کنید. هنگامی که تمام مدارک خود را آپلود کردید، امتیازی بر اساس تجربه کاری، تحصیلات، سن و توانایی زبان انگلیسی یا فرانسوی و سایر معیارها دریافت خواهید کرد.

IRCC تقریباً هر دو هفته یک بار قرعه کشی برگزار می کند و برای کاندیداهایی که بالاترین امتیاز را دارند ITA صادر می کند و به آنها اجازه می دهد برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.

جهت بررسی بیشتر شرایطتان و همچنین برآورد امتیازتان، با کارشناسان مجموعه ما در دپارتمان کانادا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

قرعه کشی جدید اکسپرس انتری کانادا قرعه کشی جدید اکسپرس انتری کانادا
میانگین امتیاز 0 /5 از 0 کاربر

نویسنده

زهره یعقوبی

زهره یعقوبی

کارشناس مترجمی زبان انگلیسی- دارنده مدرک آیلتس علاقمند به ترجمه متون و روابط بین الملل

فرم درخواست مشاوره

نظرات (0)

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

مشاوره رایگان